Sunday, January 1, 2012

nasib nasib

ada sorang awek nie im aku smlm ..
xknal pun ..
dia tiba2 jeh ..
dia tegor cara baik aku lyan cara baik ..
fair right ?
dia story pasal make up bagai ..
disebabkan aku minat kan ..
layan jeh lahh ..
then dia cerita lahh ..
make up apa dia pkai ..
mana dia blajar make up apa semua kan ..

tiba tiba dah sampai pasal "LIPSTICK"
dia cerita lah dia pkai M.A.C ..
then dia ckp kat aku
"i beli lipstick m.a.c harga rm18.00"
aku dah =O
i ask her ..
"are you sure?"
then dia ckp lah yee .. dia beli rm18 ringgit , then dia ckp dgan konfident nye dgan aku ..
"i beli original"
then aku dah gelak gelak dpan lappy ..
nak jeh aku ckp ..
"untung lahh aku beli lipstick m.a.c sampai rm70 , kau senang senang dpat rm18"
pfftt !!
i think .. kau bole lah bwat member gossip pasal shopping ..
rupanya membosankan .. -,-'
sorry lah awak :)
saya dah block awak .. mlas nak lyann untuk masa akan datang :)

No comments:

Post a Comment